Wednesday, September 30, 2020

Cook Along With The Stars

 





Hi, semua. Bagi yg ingin membeli tiket bagi menyertai saya dalam siri 'Cook Along With The Stars' yg akan berlangsung pada hari selasa 06 Oktober 2020, saya share caranya dari langkah 1 hingga 4, ya.

1. Click https://www.eventbrite.com/e/cook-along-with-the-stars-with…
2. Setelah anda click 'Tickets', akan muncul page ni.
2A. Kemudian tekan 'Checkout'.
3. Click untuk pilih cara pembayaran.
4. Isikan butir-butir kad untuk pembayaran. Selepas tu, tekan 'Place Order'.

Anda akan dihubungi dgn emel oleh penganjur dan diberikan:
1. Senarai bahan-bahan untuk disediakan (jika ingin memasak bersama saya di dapur sendiri - tak apa jika nak tengok saja)

2. Link ke aplikasi Zoom di mana anda dapat saksikan saya pada hari tersebut.

Terima kasih semua. Saya menghargai sokongan kalian.

 

1 comment:

  1. ayo segera bergabung dengan kami hanya dengan minimal deposit 20.000
    dapatkan bonus rollingan dana refferal ditunggu apa lagi
    segera bergabung dengan kami di i*o*n*n*q*q :-* (f) (f) (f)

    ReplyDelete

Peristiwa Pilu 11 April 2021

       Assalamualaikum sahabat, Inilah foto kami yg terakhir, di majlis konvo pada 30 Mac 2021. Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un (إِن...