6
BUKU TERBARU sudah ada di pasaran!
(Buku ini adalah Siri Kedua selepas buku RAHSIA DAPUR)

Harga cuma RM16, sarat dengan pelbagai soalan dan jawapan dunia masakan. Juga resipi-resipi yang boleh dicuba. InsyaAllah, bermanfaat untuk dimiliki atau dijadikan cenderahati. Dipenuhi panduan / petua / maklumat berguna sesuai untuk dipraktikkan.

Seandainya anda masih punya soalan untuk dikemukakan, boleh emel terus ke : alaf@alaf21.com.my.

Post a Comment

saya baru je beli last week. banyak tips yang berguna. congrats!

meriahceria ~

thanks a lot. sgt2 menghargai sokongan. Salam Maal Hijrah.

Baru je beli..minggu lepas..Alhamdulillah banyak info yang berguna..TQ so much

salam, kat mana nak beli buku ni ye?

Salam Kak,

Terima Kasih kerana sudi hantar sendiri buku Bijak Memasak. Saya happy betul especially dengan signature akak pada buku tu. Boleh la lepas ni saya masuk kan buku bijak memasak akak di blog saya sebagai "idola dan panduan" saya..hee..hee. Terima kasih lagi sekali kak. Saya betul2 happy sangat.

Yatie