5
Pada pagi Sabtu, jam 9.30 pagi, 27 Mac 2010, saya dijemput menjadi Hakim Pertandingan Menghias Kek di Universiti Institut Teknologi MARA (UiTM) kampus Puncak Perdana. Terima kasih yg tidak terhingga kepada pihak yg sudi menjemput (terutama Pn Yana).

InsyaAllah, saya akan berkongsi pengalaman membuat buku Hiasan Kek atau Over The Top (tajuk B.Inggeris) dengan peserta2. Mudah2an kita mendapat manfaat. Sempena dengan kunjungan saya ke sana juga, jualan novel2 dan buku masakan turut diadakan. Ada diskaun menarik & mendapat tandatangan. Jumpa di sana...

Post a Comment

Salam...puan yana tak bgtau pun ada karnival ni..;) kena pergi ni!Along ada buat demo sekali ke or just jadi juri?-zura

Salam, Zura...

Just jadi juri. Lepas tu, kena rush ke PWTC for book fair pulak...

Cik Puan Yana sibuk memanjang, hehe.

Along

Zul >>

Thanks...
Kekanda ni amatlah busy kadang2 rasa bagaikan tiada mencukupi tenaga utk lakukan semua... hanya bergantung pada semangat.

ADMIN(PEMILIK) BLOG.. MAUKAH KAMU GABUNG KE KOMUNITAS ANTAR BLOG YANG AKAN SAYA BUAT. CARANYA MUDAH.. TINGGAL ANDA KIRIMKAN EMAIL AKUN BLOG ANDA KE EMAIL: TEDDY_C_KAKA@YAHOO.COM
DAN ANDA MENERIMA PERMINTAAN SAYA ,.. DENGAN MENGKONFIRMASINYA.
MAKA KITA BISA SHARE DAN BERBAGI IDE SERTA MEMBANGUN JARINGAN.

KUNTA(ALUMNISMANA2009.BLOGSPOT.COM)
INDONESIA