3
Siti Rahayu Abd Rahman February 1 at 9:09pm
hati saya meronta2x untuk mengulas novel puan..... terbuai2x, terbayang2x, terasa seperti erynn adalah seseorang kawan yang dekat dengan saya erti kata, novel C365H...membuatkan saya berani mengulas idea puan....

selamanya dareen hanya mencintai dan menyayangi seseorang yang beragama islam, berbeza adat dan budaya....selalu menganggap hanya dia diciptakan utknya.......bercinta seperti mereka agak menyeronokkan,sering makan dan minum bersama,keluar negara dan peraginan bersama2x..........

wow indahnya cinta mereka...... begitu juga cinta yang tulus dari erynn...ye....erynn adalah wanita yang bertuah dapat memiliki cinta dareen, seorang anak biasa,ibunya hanya pemandu bas manakala ayahnya sekuriti bangunan.....adik beradik yang sempoi...suka berjenaka....ditambah dengan sikap ayahnya yang gila2..namum mempunyai pengetahuan rohani dan fizikal....amatlah sesuai dengan ibunya rugayah yang tegas...alah2x tomboy pun ada...hehehhehhe wanita yang bekerja sebagai pemandu bas....jarang kita tahu,namum memang ada...saya biasa menaiki teksi yang drebarnya wanita.....hebat wanita zaman kini. saya begitu menyenangi setiap watak yang puan wujudkan......semuanya seperti dikeliling saya...

elemen cina yang puan garapkan membuatkan saya teruja untuk mengetahui adat mereka.....asyik sehingga saya menghafal kedudukan timur, barat...kedudukan katil di bilik saya..... saya amatlah berterima kasih kerana puan (sememangnya dilahirkan dari keluarga campur)....berani membuka mata saya sebagai pembaca.....cewah...lepas ini saya nak mencari menantu cina lah.......hahahahahahah...berangannya saya, anak br 2 tahun....

madam ho,tuan ho,cindy,tania.........saya menulis dengan penghayatan yang khusus...sehingga nama2x ini muncul di minda saya.........mereka adalah bangsa cina yang sangatlah kaya......mementingkan taraf,darjat sehingga membuatkan dareen terlepas ke tangan bangsanya.....

namun,klimaks yang membuatkan saya mendayu2x tangisan sehingga kini........alah.......cemburunya dengan erynn... dapat semula dengan dareen....namum besar pengorbanan erynn....sanggup untuk apa sahaja untuk kekasih hati...kalau saya, dah sah2 saya kawin dengan orang lain...tak sanggup nak terima dareen....

puan, hasil daripada novel C365H, membuatkan saya memujuk / memaksa puan membuat novel sambungan dari kisah mereka.....

saya nak sangat cindy bersama dengan dr qhai....walaupun mmg itu lah akibat yang diterima oleh cindy sebab mementingkan diri sebelum ini aka tak terima percintaan abangnya.... saya juga nak sangat tahu macamana hubungan dareen dan erynn,sebab tak puas hati mereka diijabkabulkan.... tolonglah puan..sambung lagi kisah mereka...heheehheh...... apa pun saya doakan novel puan akan berada ditangga teratas......luv ur novel.....

Sitie Nieta January 31 at 1:08am
Salam, masa taip email ni ct baru saje abis baca novel tbaru kak cinta 365 ari ...mmg lain dari novel2 kak yg lain ..pa yg ct nk kata ct rasa mcm2 masa baca novel ni hppy kecewa bahgia n mcm2 lg cuma ct je tau hihihi ..apa2 pun tahniah mmg x rugi beli malahan b'untung :) ..salam maju jaya utk akak ...

Terima kasih diucapkan kepada mereka.

Post a Comment

salam k.norza. saya dah baca abis novel Cinta 365 Hari tu. memang best! lain dari yg novel akak sblum ni. mmg menitiskan airmata.. tahniah!

salam kak..

saya pun dah dptkan novel akak masa ke kl minggu lepas. kat Labuan takde lagi.

kak.. saya jatuh hati dgn dareen. tp sy kesian juga pada erryn.
ermm.. romantiknya dorang ni kan..

gaya penulisan akak sangatlah santai dan mudah nak fahammm :D

tahniah akak..

Azita Zain : terima kasih byk, akak terharu mendengarnya...

Mrs.Sheikh : sgt hargai sokongan u selama ni... akak harap ramai gemarkan gaya penulisan begitu... satu cabaran juga kerana selama ini, novel yg byk 'research'... tqvm.