40
SINOPSIS
Bertemu Iqbal merupakan perkara terindah dalam hidup Dalila. Lelaki itu terlalu sempurna di mata dan hatinya. Iqbal kacak, berkarisma dan mempunyai aura yang memikat. Tetapi ada sesuatu yang mencetus rasa curiga Dalila.

Siapa Iqbal sebenarnya? Jejaka itu terlalu perahsia.
Entah kenapa, Iqbal ke luar negara hilang tanpa khabar berita. Dalila tenggelam punca. Langkah jejaka itu tidak dapat dijejak. Sendirian dia mengekang kesedihan yang bertandang.

Dipertemukan dengan Hilman oleh si ayah ibarat air diminum terasa duri, nasi dimakan terasa sekam. Agenda tersirat seorang ayah dapat ditelah.
Rupa-rupanya, Hilman adalah anak kekasih lamanya. Namun, Dalila akur jika itu sudah suratan. Apatah lagi Hilman berperibadi mulia.

Lima hari sebelum sah menjadi suri hidup Hilman, Iqbal tiba-tiba muncul di depan mata! Dalila ingin meraung sekuat hati. Tapi dia tidak mampu mengubah keadaan. Dia serba salah.

:: InsyaAllah, novel akan berada di pasaran pada 25 Mei akan datang. Terima kasih kepada semua terutama warga kerja Alaf 21 & teman-teman bloggers yg sentiasa memberi

Post a Comment

Salam Kak Norz...
Tahniah. Mesti mengucap rasa lega sekarang ni.

insyaAllah saya akan beli novel ini.

Tahniah kak lina...eh mcm best jee munyi sinopsis dia....

Tahniah kerana berjaya menghasilkan satu lagi novel.

salam akak...
nampak best je tgk sinopsisnye tu...

Salam Lina, tahniah akan kelahiran Cuma Dia

Opah De >>
Alhamdulillah, Cuma DIA yg tahu kelegaan di hati akak nii...

arsaili >>
Thanks, dik. Walau 'jauh' tetap singgah bertanya khabar, emm?

CIKGU PANJI >>
Terima kasih atas sokongan tu, saya hargainya..

Mat Gebu >>
Tq, akak harap ramai akan 'terhibur' & seronok membacanya nanti...

TokNabe >>
Terima kasih atas sokongan..

Aishah@Ariffin@Aqil >>
Sebahagian kisah dlm novel tersebut berdasarkan apa yg pernah terjadi.. mudah2an ia memberi manfaat.

anisayuni >>
Salam kembali & terima kasih kerana sentiasa memberi sokongan ikhlas.

Norz, syabas dan tahniah! Satu lagi buku baru lahir. Dan dengan adanya kota buku nanti, diharap masyarakat kita akan lebih minat membaca.

Kak Norza...reserve satu untuk saya!!!!

kak..
tahniah...
ku tak sabar nak baca buah tangan akak yg terbaru.pasti meletup!!

Tahniah kak Lina.....
Tahniah sejuta kali....muahhhhhhhhhhh

Kak, tahniah! Love u for always!

sedihnya baca cerita lagu ni, mesti airmata saya mengalir dengan mudah nanti.

tapi, rasanya nak beli gaksler

Salam kak...

Tahniah utk 'CUMA DIA'. semoga terus sukses.

p/s-cantik cover

Salamz Kak Norz ,

Wahh.. dah keluar pun ia. Tahniah daun keladi.. banyak2 keladinya.. Semoga buah tangan terbaru ini akan mendapat sambutan ramai dan laku keras. Yihaa..!

Kak Lina, ni ke novelnya, yang sinopsisnya ada bab nmpk antu tu? Ada 2 org dlm bilik tgh bercerita bla bla bla.... Mcm bukan plak.... lahai tolong la den.

Abang Putra >>
Terima kasih, sokongan pembaca dihargai oleh setiap penulis, tentunya, bukan?

Azita >>
Ya, tentu sekali..

IdzaRis79 >>
InsyaAllah, itulah harapan ikhlas akak. Terhibur di samping mendapat manfaat...

Eka Fahara >>
Tqvm. Moga usaha kita melahirkan karya terbaik memberikan impak kepada pembaca, ya?

Lynn Dayana >>
Tq, tq for wishes. Novel ini has revealed "THE OTHER SIDE OF ME.." Cewahh.

Mak Su >>
Saya hargai sokongan Mak Su. Pelbagai perasaan ada dlm novel saya kali ini, mudah2an mendpt manfaat, ya?

dhiya zafira >>
Cover cantik adalah ilham En Faizal dr Alaf 21, thanks to him & semua yg telah bertungkus lumus memastikan novel ini "sempurna" (lay-out/graphic etc) setelah garapan penulis..

Mersik >>
TQ. Begitu harapan setiap penulis tak kira karya apa pun, kan? Moga novel ni menepati citarasa ramai, insyaAllah...

Abbot Cottage >>
Memang benar, inilah novelnya. Kisah tu perbualan anak2 gadis yg menyewa sebuah apartmen...hehe. Ada part 'misteri' gitu.

akak...

nak beli!!!! labuan lambat laaaa

Kak Lina,
Tahniah!!
Dh muncul akhirnya.
X sabor nk bc...
Dengar misteri lg la...

tahniah kak .. best yer .. kalau dapat baca cepat cerita nie

Kak Lina,
Tahniah. Tahniah. :D

Noor Suraya

Tahniah Kak Lina....Yang ditunggu sudah tiba...tidak sabar nak memilikinya

Salam Lina,
Tahniah kelahiran novel terbaru...
Dari tajuknya, tak sabar nak 'tahu' isinya.

Tahniah Norz atas kelahiran "buah hati" baru.

Tak sabar rozz nak mendapatkannya...

Goodness, there's really much effective info here!
site