Post a Comment

handsomenya KNY -ada meh2 ahmad tarmimi serigar gitu..dari air muka-mcm cenge-ya tak?selamat ulangtahun in advance...semuga berbahagia selamanya.

Salam Kak...
Tahniah untuk Yeop dan Yong. Semoga kekal bahagia dan gumbira sehingga ke akhir hayat. Amin. Innocent betullah Yong dan Yeop dalam gambar tu... he he he.

Selamat ulang tahun perkahwinan.

eeee bagai pinang dibelah dua....padan jer...senyuman kak lin tak berubah dari dulu hingga kini...saya selalu c&p kak lin punya resepi dlm kosmo utk komuniti sini...maaf...yer...
alalalal come nyer...!!!!

Kak Norz..annivesary ct sama lah nagn kak Norz..selang 2 ari jer 26 oktober hehehe bole lah sambut sama2 nanti hehehe

MAK TEH >>
Senyum2 KNY dengar nanti tu, hehe. Muka aje cenge tapi suka buat lawak. Memang asyik ketawa kalau dengan dia...

echah_syed >>
Ehem...

Opah De >>
Thank you. Muda2 memang ler innocent, kuang3X

Junaidix >>
Hehe....

Enche's >>
Thanks. Kebahagiaan mampu diperolehi oleh sesiapa saja, ya.

Mummy SGTv >>
Usaha yg baik share dgn semua - syabas diucapkan! Best wishes to u, too!!

CT Delima >>
InsyaAllah...nanti kita plan something, ahaks.

wah ini eksklusif punya gambar!

awat pendek sangat tu... kat dada KNY je.... Kira bolehlah tu...

tahniah:)

sudah 26 tahun ek :)

salam kak norz,

alamak.sgt hensem la uncle dri-hehehehe.

Salamz Kak Norz,

Wahh.. nostalgianya. Klasik nasonol gitu..

Tahniah di atas ulangtahun perkahwinan yang sudah melepasi Jubli perak itu hik hik. Moga ianya akan terus kekal bahagia hingga ke akhir hayat.. Yihaa

Salam...

Alahai kak...sampai la ni akak tetap nampak awet muda dan cun melecun...

Tahniah untuk ke 26 tahun akan datang...

salam...sweetnya...KNY ala2 lelaki melayu terakhir jer .ahaha

selamat ulangtahun kat akak..
sweet la ..
semoga bahagia akhir hayat

faizul darius >>
Sesekali mengimbau kenangan...

BelalangDewa >>
Bila nak letak foto kahwin BD pula?

Mak Su >>
Thanks, moga dirimu jua bahagia sentiasa.

sishoney >>
Senyum uncle baca tu..

Mersik >>
Bila nak timang mersik junior pula? Ahaks.

Sirah@Cyrah >>
Thanks a lot. Stay sweet selalu.

dhiya zafira >>
Tqvm for the wishes...

arsaili >>
Ahaks, gitu ler zaman mudo2...

Ain Aishah >>
Thanks. Moga kesejahteraan jadi milik kita sentiasa...

muka norza nampak sama je ye awet muda la u

Terkenang pesen "tudung dakwah' fesyen org dulu-dulu...

semoga terus dalam lindungan dan rahmat Allah dalam menempuh alam rumahtangga yang 'baru' 26 tahun.

Wah..ayu gitu..ganteng temannye yek..moga kekal bahagia hingga ke akhirat ye...

ish lain gile muka akak :D

ehh lupe lak..
happy anniversary :)
smoga bahagia sampai bila2 eh kak :D

sis... masa tu umur sis awal 20an eehhhh - majlis yang simple tapi kekal sehingga kini :) alhamdulillah... semoga terus diberkati...