8
Temui saya di dalam rancangan Malaysia Hari Ini (MHI) pada hari Jumaat, 2 Januari 2009. Slot bersama saya bermula jam 7.45 pagi akan memperkatakan tentang persiapan makanan untuk dibawa sebagai bekalan ke sekolah. Topik perbincangan ini bersesuaian dengan penggal yang akan bermula tidak lama lagi. Saya juga akan berkongsi petua cara-cara menjimatkan belanja di dapur dan bagaimana hendak menyediakan sajian bekalan yang pasti disukai anak-anak. Di samping itu, ada dua resepi ringkas yang akan ditunjukkan.

Selamat Menonton!


Post a Comment

oh tidakkk...time tu saya dlm perjalanan ke pejabat. nak je saya suruh receptionist turn on channel 103 ni.

HUHUUU..SAYA TELAH BERADA DI PEJABAT JAM TERSEBUT.TUNGGU AKAK UPLOAD KAT SINI JELAH YA...

Kakak... Selamat Tahuu Baru untuk kakak dan Yeop dan anak-anak. Boleh kirimkan TV Malaysia ke sini tak? Nak tengokkkkkkk!!! he he he... sabar aje aku. Mwah mwah mwah. All the best for you, my kakak.

salam...

masa tu sy tgh queue LRT kot..hehe.. syg lah sbb menarik topic tu..

semuga semuanye berjalan lancar esok ye...

Insyaallah akan menunggu Norz depan tv esok.

Januari:Pesta Cheese kek di Dill Cakes!

Hello,
Saya dah lihat program Norza so saya lawati blog u, bagus untuk panduan ibu bapa prepara bekalan untuk anak ke sekolah.Saya pun sibuk juga spt kata ABBY dlm TV3 tu..Cikgu le katakan..
TQ

Adusss akak....saya sengaja pegi keje lambat hari ni semata-mata nak tgk akak. Bukak channel 103 jam 7.45 am Dr Mariani tengah berckp. Tunggu lagi. Eh takde...pukul berapa sebenarnya kak? Uwaaa!!! Tak dpt tgk akak and petua2 akak tu.

Psssttt akak...bagi petua tu kat sini boleh? Trimas...sayang akak!