6
Pada hari Isnin, 13 Oktober 2008 saya mengadakan pertemuan dengan Faizul di pejabatnya di Shah Alam. Meskipun sempat berbual hanya beberapa ketika, saya rasa gembira kerana dapat menghadiah buku2 sebagai cenderahati. Doa saya semoga Faizul akan meneruskan karya dan kelak muncul sebagai penulis yg disegani.


Add Image







Pada minggu lepas pula, saya membuat surprise visit ke Institut Terjemahan Negara Malaysia di Wangsa Maju untuk bertemu dengan enche. Beliau sudah berkhidmat di sana selama 15 tahun. Banyak cerita menarik tentang dunia buku yg kami kongsi bersama. Enche memang seorang yg peramah dan dia juga bercita-cita untuk menulis novel di masa akan datang.










Saya bersama Datuk Chamil Wariya di dalam studio BLOG, yg dapat ditonton setiap Ahad di RTM1 bermula jam 8.40 malam. Datuk Chamil kaya dengan pengalaman dalam bidang penulisan dan sempat berkongsi dengan saya pelbagai aspek tentang dunia perbukuan dan media secara amnya. Pengalaman yg tidak ternilai!

Post a Comment

hai salam kelah
taniah kerana dpt pergi ke studio blog

Kak Norz, kawan-kawan di ITNM nak beli buku Selera yang bertandatangan Kak Norz..havoc satu ITNM belek buku kak Norz

utopia >>
TQ. Mereka memang 'happening' gitu, dapat bertukar2 cerita sambil menjamu selera.

enche's >>
Thanks kerana mempromosi buku tu. Nanti akak singgah sana bawakan buku2 tu, k?

Uiii seronok nyer..

Musti lepas ni Kak Norz nk suprise kan kita masa tgh ngeteh2 kat kopitiam ni.. Uii suspen nyerr..

Gegegegegege

salam kenal,
datang from mamamia-mamasita's blog.
Jenguk2la ke shopping blog saya.
ada byk tudung and handbags menarik..tgh hangat!
http://royalshoppingarcade.blogspot.com