8
Salam semua!
Ramai yg tertanya-tanya dan menghadapi kesukaran mengikuti rancangan 'Selera Ramadan MMVitaoils' berikutan perubahan masa. Saya sendiri tidak pasti bila rancangan tersebut akan ditayangkan setiap pagi. Sepanjang empat kali (siaran pagi), beginilah jadualnya:

(1) Episod 1 - bermula jam 5.00 pagi
(2) Episod 2 - bermula jam 5.19 pagi
(3) Episod 3 - bermula jam 5.30 pagi
(4) Episod 4 - bermula jam 5.00 pagi
(5) Episod 5 - (5.00 pagi)

ps: Bagi yg tidak bekerja, bolehlah menonton siaran ulangan jam 12.30 tghari.


TERKINI : INSYAALLAH TIADA PERUBAHAN SIARAN LAGI, TETAP SEPERTI YG DIJADUALKAN, JAM 5 PAGI. Terima kasih.

Post a Comment

Hebat, makin popular sekarang. Promo rancangan ini pun ada di Utusan. Teruskan kerjaya cemerlang anda. Syabas!

tunggu ajer sejak jam 5..sambil masak nasik n goreng lauk,jeling2 ke TV..

abang putra >>
Tq krn sudi singgah. Selamat berpuasa & semoga bahagia di samping tugas seharian..

idzaris >>
Betul tu. Thanks krn rajin beri sokongan. Tetiba akak teringat kat Hugh Clifford, belum pi settle hal dia lagi...ahaks.

tulah pasal kak.. apa lagi kalau rancangan tu dah masuk waktu imsak.. adoi.. tak tahan plak ni... he he...

yg pasti semua episod tak terlepas.. telatah setiap ustaz tu seronok la.. selamba jer kan dia org tu..

Salam..
Kakliza pun x ketinggalan menonton rancangan ini..
tapi teringin nak beli bukunya..
nanti nak suruh anak kakliza tolong belikan kat KL..

Asslamualaikum dan salam berpuasa...
Semua resepi yang ada dalam slot rancangan selera ramadhan mudah untuk diaplikasikan... sementelah ada kehadiran ustaz dan ustazah yang datang menyampaikan ceramah. Saya sangat suka kerana Insya-ALLAH saya akan memeluk ISLAM scara sah. Doakan saya.

Nurul...

Salam.
Kak Lyn, kami sekeluarga juga x ketinggalan menonton rancangan awal pagi nie. Saya sendiri gemar cara para ustaz/ustazah mengupas topik yg disediakan. Anak saya pun x lupa utk menonton rancangan akak. Semoga berjaya yea kak.