1









Kiri: Nomie (berbaju ungu), pengumpul novel yg setia.
Kanan: Di kiri saya, Lily, Dhurah & Damya bersama petugas Karangkraf yg berbaju ala Hawaii.










Kiri: Saya bergambar dgn Shidah (Anjung Seri) & Carriekirana (peminat/pengkritik novel yg disegani).
Kanan: Mengabadikan kenangan dengan Dr.Rosnah Baharuddin (berbaju biru), seorang pakar Bahasa di UKM.










Kiri: Saya bersama Dr.HM Tuah Iskandar, Pakar Motivasi yg tersohor.
Kanan: Lily & saya dengan Norhayati Berahim yg telah menghasilkan lebih 40 novel.

Post a Comment

Aku terharu buat pertama kalinya dalam hidup berjumpa dengan novelis yang sanggup menggunakan nama-nama kawan bloggers di dalam novel dia...huhuhu!Sah ko boh watak aku makcik meroyan kan??huhuhu...maaf sayang aku belum ada kesempatan pergi kedai buku lagi!!Pasti aku akan beli sebagai kenangan sebab ko masukkan watak watak kawan -kawan kita di dada novel ini...huhu amboi nampak muda belia jer Norz pakai baju merah!!Macam anak dara trang tang tang!
KEEP IN TOUCH DEAR....WALAU AKU JARANG MASUK SINI....