7









Kiri: Bersama Shai, Yani & En Mat6.
Kanan: Kenangan terukir dgn novelis Alaf 21 yg memeriahkan Pesta Buku.










Kiri: Sempat berposing dgn Kujie serta anak2nya.
Kanan: Anak2 Rio turut menemani ayahanda mereka.










Kiri: Berfoto dgn geng forum cari.com yg begitu setia menyokong industri buku.
Kanan: Saya & Lily bersama Intan & Yan, antara pengunjung awal hari pertama.





Kiri: Intan & Diana (adik saya) menjadikan Pesta Buku lebih bermakna.
Kanan: Bersama isteri UncleJ & Kujie. Beginilah suasana di Ruang Legar PWTC.


Post a Comment

Askum Kak Norz...kenangan terindah ari ni coz dapat bersua muka dengan akak dan Shai...best sgt...tp biasalah...masa kurang mengizinkan...hehehehe...next time kiter sembang lama2 yer...muaaaahhhssss...kak nor mmg best!!! thumbs up!

p/s: gambar cover majalah yani and cik abg dok tengok sajer dr td...ahaks...

grazie norz...sbb nama saya antara satu watak dlm novel tu..mafia pun kira orait jugak...hehhehe

angriani >>
Jangan lupa letak foto Cover (yg cun melecun tuu) kat dalam blog...glam abiss, caya ler. Thanks for coming, susah2 cari. Itulah pasal, setiap tahun berbeza lokasi, org yg biasa dtg pun fenin.

unclej >>
Grazie, signor. 'Meminjam' nama yg diabadikan selama2nya di dalam sebuah novel, hehe.

Kdg2 ramai org mintak nama mereka dimasukkan sekali, tapi 'tak kena dgn watak' tak sesuai juga. Terbantut ilham penulis, sebenarnya.

tahniah norz **hugs**

aku tgu yani khamis ni :)

tak sabo nak baca..:p

grazie norz....ti amoi!

rasa baik sgt sy jadi Hajah Ku Jie dalam novel ni..hehehehe

Goodness, there is a lot of effective info in this post!
check