Post a Comment

Alhamdulillah cikgu panji menang.Hehe sukanya..

konpem dapat jemputan makan tengah hari kat rumah kak norz nih.. hehe..

amboii sukenye cikgu panji..takpa nnt combi claim hadiah tu mase gi kelate.banjer combi makan yg sedap2 kat sana tau :p

JANGAN BUKA comments yg menulis See Here kerana ia mungkin mengandungi VIRUS & mampu meng-corrupt-kan seluruh memory komputer anda...!!!!

Hiyaa.. baru jek pokcik nak meneka ni mengikut teori kinestetik Aura Cempua.. isy isy..

Yg menang tu kasi laa dia patung Spongebob tu.. pas tu suo dia ketawa cam Spongebob..

thaa.. thaa.. thaa...

hik hik

lorrr awat kita tetinggal kapal... manyak lugi wooo :p

cikgu panji ni mengajar mathematik ke norz?

cikgu panji >>
Tahniah! Tuah musim cuti sekolah, agaknya..tunggu saya pos hadiah, k? Atau nak turun ke KL ambil sendiri? Boleh jumpa di PESTA BUKU di PWTC 4-13 Apr.

junaidix >>
Silap tekaan, hehe...Hadiah dinner tu pun belum di-claim oleh En Sahrulia kita. Dia tunggu akak pergi Sarawak, agaknya.

echah_syed >>
Bila hang dtg KL, ku beri gak "Hadiah", hihi...

mersik >>
Jom main teka2 gigi pokcik tinggal beraper? Amponnn.

nina suria >>
Adess, cian. Berita lambat sampai ke Bonai. X sabar nak tunggu nina dtg April nanti. Yeyehh.

jie >>
Tuah org Kelantan agaknya...org2 jauh yg selalu "mengena". Hehe.

lor.. kasawari baru nak srt kira ni... belum tempoh berkempen tamat dah tau pemenangnya.. jari dia dah jalit ker tuh.. he he he

dh ade pemenang ek??huhu..tade rezeki nk mrase hadiah dr kak norz..ehehe..ala akak..wat la acara teka meneka kacang dlm balang ke..besh arr..bleh dpt hadiah..ehehe..neway..tahniah cgu panji..

hadiah norz?? erm ermm tak sabo nak jumpa hang ni..


4 - 13 april pesta buku di PWTC yer??

bestnyer tu..aku pernah gi skali jer..tapi mase tu kita lom kenal laa..rugi :(

eh..ape jawapanya ye. teringin tau pulak.. :)