10
Saya akan berangkat ke Bandar Seri Begawan, Brunei Darussalam (selama 5 hari). Ini adalah trip ke-4 tetapi kali pertama bersama Alaf 21. Sebelum ini saya ke sana sebagai memenuhi undangan Le Apple Bakery & Mart di Gadong untuk mengadakan Kelas Memasak (selama 10 hari, fuyoo...lama tu!!). Harap dapat bersua mereka yg pernah mengikuti kelas masakan pada kunjungan kali ini...

Post a Comment

Isk,isk,isk sedey ni sis.Hasrat nak bertemu ditanggal 08.03.08 tak menjadi,Kena balik kpg mengundi.Syhhh..dua bulan kemudian pada 08.05.08 ulangtahun hamba kanda..Anyway Selamat berangkat ke negara Brunei Darussalam.Have a safe journey and take care...Rio

Alaaaa...nak ikut jugak.
Boleh mintak autograf sambil posing2 ambik gambar.

Selalunya novelis2 ni kena serbu...baik k.lina hati2, kot2 ada peminat misteri kejar nanti :D

anonymous aka rio >>
Bengkel penulisan di PNM itu ditangguh ke 15.03.08, jadi bisa ketemu nngakk? U mean, ur birthday 08.05.08? Wah, bagus sekali nombor tu...

intan rosnitta >>
Peminat misteri? Pengiran kut? Haha. Macam penyanyi pulak, kena serbu... memang banyak pengalaman menarik semasa berkunjung ke Brunei dulu, biarlah rahsia..hehe.

huiiiii ni 1st time penulis mai book fair Brunei, welcome to Brunei :)

pssssttt apa yg rahsia tu.. bisikla kat kakmOn ;)

Tahniah! Selamat berangkat. Semoga makin laris. :)

Norz...
Thanks for the call...harap2 menjadi..tq again

kaknorz..wah nnt p Brunei, bole le tarik tgn kakmOn tu..ronda2 1 bandar..naik Jaguar ke..shopping ke..kakmOn jgan tertdo lak bila kaknorz sampai..wat wat lupa pulak..kena jemput tu..hehe.